Kompletný videonávod na Rezervačný kalendár a Pridanie Termínov nájdete kliknutím na tento odkaz.
1. Kredit
Pre aktiváciu kalendára, jeho zobrazovanie pre zákazníkov s následnou možnosťou vytvorenia rezervácie Vašej služby je potrebné mať dobitý kredit v dostatočnej výške.
Z kreditu sa uhrádza poplatok vo výške 5 % zo sumy rezerváciu za každú uskutočnenú rezerváciu.
Viac o kredite sa dozviete kliknutím na tento odkaz.
Dôležité
V prípade ak nebude uskutočnená žiadna rezervácia Vašej služby zo strany zákazníka, žiadny rezervačný poplatok Vám nebude účtovaný.
Výpočet rezervačného poplatku : Cena rezervácie x 0.05
Termínový kalendár
Konkrétny rezervačný poplatok pre danú službu a termín je zobrazený pri pridávaní služby a po zvolení možnosti "Termínový kalendár".
TIP : Pri pridávaní ponuky služby máte k dispozícii kalkulačku pre výpočet rezervačného poplatku, ktorú nájdete pri pridávaní kalendára.
Dôležité
V prípade ak váš kredit klesne pod určitú hranicu a teda nebude ani vo výške poplatku za rezerváciu Vašej služby Váš rezervačný kalendár bude DEAKTIVOVANÝ a REZERVÁCIA ZO STRANY ZÁKAZNÍKA NEBUDE MOŽNÁ.
Dobitie kreditu : Kredit si dobijete v administrácii Vášho účtu.
2. Výber správneho rezervačného kalendára
Pri pridávaní služby kliknite na tlačidlo : „+ Pridať kalendár“
Vyberte typ rezervačného kalendára
Termínový kalendár : Ako stvorený pre všetky služby.
Objednávajú sa k Vám zákazníci na termíny v jednotlivých dňoch a časoch?
V tomto prípade je pre Vás „Termínový kalendár“ako šitý na mieru.
Dňový kalendár: Ako stvorený pre požičovne ale aj iné firmy !
Uskutočňujete rezervácie vašich služieb / vecí na jednotlivé dni (napr. Požičovňa) ?
V tomto prípade zvoľte možnosť „Dňový kalendár“.
3. Pridajte termíny - iba pre "Termínový kalendár"
Jednotlivé termíny, v ktorých je Vaša služba dostupná doplníte po pridaní služby, respektíve v administrácii účtu.
Ako?
V pravom hornom rohu kliknete na „Názov účtu“ + „ Moje služby“
Vyberte konkrétnu službu s termínovým kalendárom – po pravej strane „...“ + „Kalendár“
Po ľavej strane klik na modré tlačidlo "+ Pridať termín"
Kliknutím na tlačidlo „+ Pridať termín“ sa vám zobrazí nasledujúce okno.
Ako prvé vyberte pre daný termín pracovníka (pozrite si návod : Ako pridať pracovníka)
ak žiadneho pracovníka nemáte zvoľte názov Vášho účtu
Ďalej vyberte dátum a čas pre daný termín služby.
Kapacita termínu : znamená to, koľko ľudí si môže daný termín u Vás v daný deň a čas zarezervovať.
Dôležité:
Poskytujete službu vo vybranom čase aj v iné dni v týždni a nie len jednorázovo?
Zvoľte tlačidlo „ Pridať opakovanie“
Kliknutím na konkrétne dni (napr. Pi - piatok) automaticky uložíte predmetný termín vo vybraných dňoch v týždni, kedy bude služba dostupná v danom čase a konkrétnym pracovníkom. Takto si ušetríte čas a môžete pridávať ďalšie služby !
Zvoľte dni, v ktorých je Vaša služba dostupná v predtým zadanom čase.
POZOR! Zvoľte koniec opakovania – časový úsek po skončení ktorého sa opakované termíny prestanú zobrazovať v kalendári. Po tomto termíne je potrebné termín opätovne pridať a znova zvoliť koniec opakovania pre daný termín.
Po zobrazení kalendára zvoľte šípkou koniec opakovania
Dôležité:
Maximálny časový úsek na ktorý je možné pridať opakované termíny sú 2 mesiace – po tomto termíne je nutné nahodiť termíny znova.
TIP : Pridajte si pripomienku aby ste nezabudli, že je čas opäť aktualizovať a pridať Vaše termíny, inak sa Vašim zákazníkom nebudú zobrazovať
TIP 2 : Nezabudnite pri opätovnom pridávaní termínu opätovne nastaviť koniec opakovania.
Kliknutím na modré tlačidlo "+ Pridať termín" ste uspešne pridali termín, na ktorý sa môžu Vaši zákazníci objednať.
Kompletný videonávod na Rezervačný kalendár a Pridanie Termínov nájdete kliknutím na tento odkaz.
Výborne !
Úspešne ste pridali Vašej službe jej prvý termín a Vaši budúci zákazníci si ho môžu ihneď zarezervovať.
Pre pridanie ďalšieho termínu postupujte rovnako.
Všetky rezervácie zo strany zákazníkov Vám pošleme priamo do Vášho mailu aj s kontaktnými údajmi zákazníka.
Ďakujeme, že Službujete s nami.