Podpora

Rezervačný kalendár a Pridanie Termínov (Poskytovateľ)

Kompletný videonávod na Rezervačný kalendár a Pridanie Termínov nájdete kliknutím na tento odkaz.

1. Kredit

Pre aktiváciu kalendára, jeho zobrazovanie pre zákazníkov s následnou možnosťou vytvorenia rezervácie Vašej služby je potrebné mať dobitý kredit v dostatočnej výške.

Z kreditu sa uhrádza poplatok vo výške 5 % zo sumy rezerváciu za každú uskutočnenú rezerváciu.

Viac o kredite sa dozviete kliknutím na tento odkaz.

Dôležité

V prípade ak nebude uskutočnená žiadna rezervácia Vašej služby zo strany zákazníka, žiadny rezervačný poplatok Vám nebude účtovaný.

Výpočet rezervačného poplatku : Cena rezervácie x 0.05

  • Termínový kalendár

    • Konkrétny rezervačný poplatok pre danú službu a termín je zobrazený pri pridávaní služby a po zvolení možnosti "Termínový kalendár".

TIP : Pri pridávaní ponuky služby máte k dispozícii kalkulačku pre výpočet rezervačného poplatku, ktorú nájdete pri pridávaní kalendára.

 

Dôležité

V prípade ak váš kredit klesne pod určitú hranicu a teda nebude ani vo výške poplatku za rezerváciu Vašej služby  Váš rezervačný kalendár bude DEAKTIVOVANÝ a REZERVÁCIA ZO STRANY ZÁKAZNÍKA NEBUDE MOŽNÁ.

 

  • Dobitie kreditu : Kredit si dobijete v administrácii Vášho účtu.

2. Výber správneho rezervačného kalendára

  • Pri pridávaní služby kliknite na tlačidlo : „+ Pridať kalendár“

  • Vyberte typ rezervačného kalendára

Termínový kalendár : Ako stvorený pre všetky služby.

Objednávajú sa k Vám zákazníci na termíny v jednotlivých dňoch a časoch?

V tomto prípade je pre Vás „Termínový kalendár“ako šitý na mieru.

Dňový kalendár: Ako stvorený pre požičovne ale aj iné firmy !

Uskutočňujete rezervácie vašich služieb / vecí na jednotlivé dni (napr. Požičovňa) ?

V tomto prípade zvoľte možnosť „Dňový kalendár“.

3. Pridajte termíny - iba pre "Termínový kalendár"

  • Jednotlivé termíny, v ktorých je Vaša služba dostupná doplníte po pridaní služby, respektíve v administrácii účtu.

Ako?

  • V pravom hornom rohu kliknete na „Názov účtu“ + „ Moje služby“

  • Vyberte konkrétnu službu s termínovým kalendárom – po pravej strane „...“ + „Kalendár“

  • Po ľavej strane klik na modré tlačidlo "+ Pridať termín"

Kliknutím na tlačidlo „+ Pridať termín“ sa vám zobrazí nasledujúce okno.

  • Ako prvé vyberte pre daný termín pracovníka (pozrite si návod : Ako pridať pracovníka) 

    • ak žiadneho pracovníka nemáte zvoľte názov Vášho účtu

  • Ďalej vyberte dátum a čas pre daný termín služby.

  • Kapacita termínu : znamená to, koľko ľudí si môže daný termín u Vás v daný deň a čas zarezervovať.

Dôležité:

Poskytujete službu vo vybranom čase aj v iné dni v týždni a nie len jednorázovo?

Zvoľte tlačidlo „ Pridať opakovanie“

Kliknutím na konkrétne dni (napr. Pi - piatok) automaticky uložíte predmetný termín vo vybraných dňoch v týždni, kedy bude služba dostupná v danom čase a konkrétnym pracovníkom. Takto si ušetríte čas a môžete pridávať ďalšie služby !

  • Zvoľte dni, v ktorých je Vaša služba dostupná v predtým zadanom čase.

    •     POZOR! Zvoľte koniec opakovania – časový úsek po skončení ktorého sa opakované termíny prestanú zobrazovať v kalendári. Po tomto termíne je potrebné termín opätovne pridať a znova zvoliť koniec opakovania pre daný termín.

Po zobrazení kalendára zvoľte šípkou koniec opakovania

Dôležité:

  • Maximálny časový úsek na ktorý je možné pridať opakované termíny sú 2 mesiace – po tomto termíne je nutné nahodiť termíny znova.

  • TIP : Pridajte si pripomienku aby ste nezabudli, že je čas opäť aktualizovať a pridať Vaše termíny, inak sa Vašim zákazníkom nebudú zobrazovať

  • TIP 2 : Nezabudnite pri opätovnom pridávaní termínu opätovne nastaviť koniec opakovania.

Kliknutím na modré tlačidlo "+ Pridať termín" ste uspešne pridali termín, na ktorý sa môžu Vaši zákazníci objednať.

Kompletný videonávod na Rezervačný kalendár a Pridanie Termínov nájdete kliknutím na tento odkaz.

Výborne !

Úspešne ste pridali Vašej službe jej prvý termín a Vaši budúci zákazníci si ho môžu ihneď zarezervovať.

Pre pridanie ďalšieho termínu postupujte rovnako.

 

Všetky rezervácie zo strany zákazníkov Vám pošleme priamo do Vášho mailu aj s kontaktnými údajmi zákazníka.

 

Ďakujeme, že Službujete s nami.