Podpora

Chcem vytvoriť rezerváciu (Zákazník)

Rezervácie sú naša špecialita.

V tomto návode Vás nimi prevedieme a ukážeme Vám, že s nami je to malina.

1. Vyberte ponuku služby, ktorá má aktivovaný rezervačný kalendár

Online rezervovať je možné iba služby, pri ktorých to ich poskytovatelia umožňujú a pre ktoré vytvorili - Rezervačný kalendár.

Ako zistím, ktorú službu môžem rezervovať?

  • Všetky ponuky služieb, ktoré podporujú online rezerváciu sú označené symbolom kalendára

Miniatúra inzerátu služby, ktorá má aktivovaný rezervačný kalendár môže vyzerať napríklad takto :

Alebo takto v prípade ponuky služby TOP + :

Rozkliknite ponuku služby.

2. Kliknite na tlačidlo „Rezervovať termín“

PC zobrazenie: 

Mobilné zobrazenie:

3. Vyberte si pracovníkaZvoľte vhodný termín v kalendári.

Ako prvé zvoľte pracovníka, ku ktorému sa objednávate.

  • Ak firma nemá pracovníkov, zvoľte názov firmy.

Kliknutím na „vyberte termín“ sa vám zobrazí rezervačný kalendár.

  • Zelenou farbou sú označený voľné dni/termíny, ktoré si môžete zarezervovať.

  • Sivou farbou sú zobrazené dni, v ktorých nie je možné rezervovať danú službu.

    • V prípade termínového kalendára po kliknutí na vyhovujúci deň zvoľte z dostupných termínov po pravej strane.

    • V prípade dňového kalendára zvoľte časové obdobie, na ktoré si chcete službu rezervovať.

4. Doplňte kontaktné údaje a kliknite na tlačidlo „Rezervovať“

Odporúčame zadať všetky kontaktné údaje, na ktorých Vás môže poskytovateľ služby ďalej kontaktovať a dohodnúť si s Vami detaily Vašej rezervácie.

  • Do poznámky uveďte všetky dôležité informácie ohľadom spôsobu akým Vás môže poskytovateľ kontaktovať, prípadne ďalšie dôležité informácie týkajúce sa rezervácie, ktoré sú pre poskytovateľa dôležité.

Ďakujeme, že Službujete s nami.