Rezervácie sú naša špecialita.
V tomto návode Vás nimi prevedieme a ukážeme Vám, že s nami je to malina.
1. Vyberte ponuku služby, ktorá má aktivovaný rezervačný kalendár
Online rezervovať je možné iba služby, pri ktorých to ich poskytovatelia umožňujú a pre ktoré vytvorili - Rezervačný kalendár.
Ako zistím, ktorú službu môžem rezervovať?
Všetky ponuky služieb, ktoré podporujú online rezerváciu sú označené symbolom kalendára :
Miniatúra inzerátu služby, ktorá má aktivovaný rezervačný kalendár môže vyzerať napríklad takto :
Alebo takto v prípade ponuky služby TOP + :
Rozkliknite ponuku služby.
2. Kliknite na tlačidlo „Rezervovať termín“
PC zobrazenie:
Mobilné zobrazenie:
3. Vyberte si pracovníka a Zvoľte vhodný termín v kalendári.
Ako prvé zvoľte pracovníka, ku ktorému sa objednávate.
Ak firma nemá pracovníkov, zvoľte názov firmy.
Kliknutím na „vyberte termín“ sa vám zobrazí rezervačný kalendár.
Zelenou farbou sú označený voľné dni/termíny, ktoré si môžete zarezervovať.
Sivou farbou sú zobrazené dni, v ktorých nie je možné rezervovať danú službu.
V prípade termínového kalendára po kliknutí na vyhovujúci deň zvoľte z dostupných termínov po pravej strane.
V prípade dňového kalendára zvoľte časové obdobie, na ktoré si chcete službu rezervovať.
4. Doplňte kontaktné údaje a kliknite na tlačidlo „Rezervovať“
Odporúčame zadať všetky kontaktné údaje, na ktorých Vás môže poskytovateľ služby ďalej kontaktovať a dohodnúť si s Vami detaily Vašej rezervácie.
Do poznámky uveďte všetky dôležité informácie ohľadom spôsobu akým Vás môže poskytovateľ kontaktovať, prípadne ďalšie dôležité informácie týkajúce sa rezervácie, ktoré sú pre poskytovateľa dôležité.
Ďakujeme, že Službujete s nami.